Prima mea relație pe termen lung (blog)

0 Comments

Hei acolo de la Hummus Heaven! (Aka Richmond, Virginia) Am primit ieri aici pentru un hummus incredibil de rapid care mănâncă extravaganza !! Este o călătorie incredibil de rapidă, așa că este hummus de gem împachetat cu distracție și mâncare. La fel cum îmi place. Vă voi oferi toate cele mai importante momente, astfel încât aceasta ar putea fi o postare lungă. Voi încerca să -mi salvez glumele proaste pentru o altă zi. Cu plăcere.

Cele mai actuale videoclipuri ale mele

Test de anticorpi Covid 19
Am luat testul de anticorpi Covid19. Iată cum a mers și rezultatele!

Mai multe videoclipuri

0 secunde de 5 minute, 19 secunde

Urmatorul
American Dirt Book Review
12:07

Trăi
00:00
08:21
05:19

De îndată ce am ajuns aici, am fost șoptit la hotel de către șoferul meu, șoferul. De fapt, mi -a spus o poveste incredibil de interesantă despre cineva pe care îl conduce în mod regulat. Îmi place să vorbesc cu automobiliștii despre oamenii populari uimitori pe care i -au condus – se întâmplă foarte mult în Los Angeles, dar aceasta a fost o poveste surpriză plăcută!

M -am uitat la hotel și m -am pregătit pentru cină.

Din păcate, toate cele 8 ore de călătorie m -au făcut să arăt ca o mizerie. M -am îngrămădit pe o mulțime de machiaj, dar nu am putut ascunde faptul că bretonul meu arătau în toate direcțiile, cu excepția jos. Am scos un clip, i -am fixat înapoi și m -am repezit pe ușă pentru a -i întâlni pe toată lumea la cină.

Am luat masa la Acacia din Richmond. A existat un meniu setat, plus aperitive delicioase. Și cred că pentru prima dată (?) Am mâncat o sardină. Chelnerul a explicat că bucătarul a câștigat un premiu pentru acel fel de mâncare, așa că a trebuit să -l încerc. Mult spre încântarea mea, a fost bine! Știu că sardinele sunt bune pentru tine, așa că am vrut să le încerc de ceva vreme acum. misiune indeplinita.

Dar partea mea preferată a mesei a fost stridiile prăjite cu gluten. Au fost pâine cu o crustă de masă de porumb și au fost completate cu un sos remarcabil. Am mâncat trei dintre ei pentru că nimeni altcineva nu le -a dorit.

Principalul fel a fost peștele de stâncă, iar desertul a fost o înghețată de caramel sărată foarte fantezistă și mousse de ciocolată.

În această dimineață m -am trezit luminos și devreme pentru a lovi banda de alergare. Cu excepția, a sfârșit prin a mă lovi.

Am făcut o alergare de 3 mile cu intervale de viteză și m -a ucis. Am simțit că ritmul meu cardiac a fost incredibil de mare după al doilea interval și m -am simțit atât de obosit. Ce wimp. După aceea, am făcut un pic de forță cu unele mișcări duble de sarcină, cum ar fi rândurile de scândură și plânsul cardio mare.

De acolo m -am repezit până în camera mea pentru a face duș și a mânca (mâncarea este tema principală a acestui lucru și toate articolele mele în caz că nu te ocupi de asta).

Am un frittata și ovăz. A fost absolut perfect. Îmi plac doar mesele care au un gust delicios și te lasă complet mulțumit la sfârșit. Simt că o masă bună trebuie să aibă carbohidrați, proteine ​​și grăsime pentru ca eu să părăsesc masa încântată și să nu -mi fie foame din nou câteva ore.

Și atunci a venit timpul să vă îngrămădiți în autobuzul blogger și să vă îndreptați spre sediul Sabra, de asemenea, Hummus Heaven. Am fost incredibil de încântat !!

Mă gândeam la asta astăzi și simt că Sabra a fost întotdeauna o companie pe care am iubit -o. Sunt un mare fan al hummusului și cred cu adevărat că îl fac pe cel mai bun. Textura nu poate fi bătută. Și Sabra a fost, de asemenea, prima mea relație de blog pe termen lung.

Pentru a mă cita, am spus într -o postare în 2011 … „Sabra Hummus este singurul hummus”

Așadar, sunt foarte încântat să lucrez cu ei, să mănânc în continuare Sabra tot timpul, să pot răspândi cuvântul hummus despre unul dintre produsele mele preferate.

Și, fără îndoială, sunt incredibil de încântat să pot mânca tot hummusul astăzi. Am făcut o degustare a unor produse noi, am vorbit despre linia actuală și am avut o excursie a fabricii. Am ieșit să verific într -o călătorie pe blog acum câțiva ani, dar s -au schimbat multe de atunci.

Ai văzut acest hummus ciudat? Este disponibil în magazinele de cluburi precum Sam și Costco, dar nu l -am văzut niciodată în SoCal.

Bloggeri alimentari în acțiune …

Ceilalți bloggeri din călătorie fac rețete și alte lucruri legitime de blog fanteziste, nu cu adevărat casting de viață. Dar îmi dau seama că îți place să vezi ce aleatoriu fac, așa că încă îmi postez lucrurile de viață. Anunță -mă dacă mai degrabă ai vedea doar imagini cu cele 6 boluri de cereale pe care le mănânc în fiecare zi, astfel încât să o poți fixați.

Înapoi la discuțiile despre mâncare … prânzul a fost uimitor. Planta Sabra are o bucătărie pe site pentru a face rețete, pentru a crea noi arome de hummus și multe altele. Toate acestea erau fierbinți de pe aragaz și accentuate cu hummus, salsa sau guacamole.

Iar ziua s -a încheiat cu o excursie a fabricii. Este atât de ciudat, dar mi -a plăcut foarte mult cum mirosea acolo – mirosul dulce de fierbere de năut mă face fericit.

O ofertă bonus suplimentară a acestei călătorii a fost capabilă să vadă unii dintre prietenii mei de pe blogul meu, precum Bretania, de la mâncarea păsărilor, Liz de la Lemon Bowl, Amy de la Apple Healthy (care are o carte care iese în curând!) Și Laura de la Momables. A fost o explozie care a fost din urmă cu toată lumea. xoxox

Acum m -am îndreptat înapoi în California … Ne vedem mai târziu!

Întrebare: Ați mâncat vreodată o sardină? Ai vrea?

Am fost invitat în această călătorie de către repetiții de la Sabra, toate opiniile sunt ale mele.

Trimite -mi wOrkbook

Salvați

Împărtășirea este grijulie!

Acțiune

Ac

Poștă

Acțiune

Continuați să optați pentru acestea:

Cele mai bune alegeri sănătoase ale alimentelor de sezon ale comerciantului Joe Joe

Cel mai bun comerciant sănătos Joes Pumpkin Foods. Consultați această rundă a celor mai bune alimente sezoniere de la TJ, precum pecanul Pumpk

Idei de călătorie și povești din vacanța din San Francisco

Idei de călătorie de la San Francisco. Confesiuni de călătorie din vacanța mea de vară și locurile preferate din San Francisco California

Ce am mâncat astăzi jurnalul alimentar – Săptămâna de antrenament maraton 4

Ce mănânc într -o zi. Jurnalul alimentar care rulează blogul de antrenament pe blogul 4. micul dejun, prânzul, cina și gustările plus note pe

15 Idei de gustări rapide înainte de rulare

Ce să mănânci înainte de a alerga și când să mănânci. 15 Idei de gustări rapide înainte de alergare pentru noi alergători și antrenamente pentru o jumătate de maraton

Costco Haul de astăzi

Rularea blogului Costco Grocery Haul. Rulează mâncați repetare tambururi de Instagram trebuie să aibă favorite sănătoase și cel mai bine

Gorton’s Shrimp Bowls-New Meals Complete Congen

Gorton’s Shrimp Bowls noi mese congelate – gânduri despre castronul de tăiței de creveți soba și bol de risotto cremos de ciuperci. Vindecare